Επιστροφές Προϊόντων
1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) στην περίπτωση που αποδεδειγμένα με υπαιτιότητα της SUN ENERGY SOLUTION ΙΚΕ πουλήθηκαν:
- λανθασμένα προϊόντα
- κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα
(π.χ. έχει γίνει λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην
αποστολή, έχουν καταστραφεί κατά την μεταφορά ή λόγω κακής συσκευασίας
κλπ) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την SUN ENERGY SOLUTION ΙΚΕ. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Μια συσκευή χαρακτηρίζεται
ως DOA (αντικατάσταση πλήρες πακέτο), όταν κατά την πρώτη ενεργοποίηση
βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας.
Παράλληλα υπάρχουν και κάποια κριτήρια - όροι που πρέπει να τηρούνται
όλοι ώστε να χαρακτηριστεί μία συσκευή ως DOA και είναι τα ακόλουθα:
- Το προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται
από τον κατασκευαστή. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα αντιμετωπίζεται
σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.
- Το προϊόν πρέπει να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία
πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή
τσαλακωμένη, δηλαδή στο αρχικό του πακέτο με ότι επιπλέον εμπεριείχε συν
της εγγύησης.
- Η προϊόν δε θα πρέπει να φέρει σημάδια "κακής" μεταχείρισης
(χτυπήματα, υγρασία, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα
εμφανή σημάδια χρήσης).
- Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με κάποιον εκπρόσωπο της SUN ENERGY SOLUTION ΙΚΕ ή με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν υποχρεούται η εταιρεία να προβεί σε άμεση αποζημίωση ή άμεση αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων καθώς θα πρέπει να πρώτα να ελεγχθούν από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα είτε της ίδιας της εταιρείας είτε του αντιπροσώπου για όσο χρονικό διάστημα αυτό απαιτηθεί.
2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε άλλο λόγο πλην αυτών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο θέλετε να αλλάξετε το προιόν μπορείτε να το κάνετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρών από την ημερομηνία παράδοσης/παραλαβής επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.